תמונות מערכות קירור

מערכות קירור

מערכות קירור הן מערכות הבנויות לתנאי אקלים של הארץ ומבוססים על מדחסים בוכנתיים ובורגיים. מערכות קירור כוללות: מדחסים, מדחסים חצי סגורים והרמטיים.

מערכות קירור כוללות גם את כל האביזרים הנדרשים לפעולתו התקינה של חדר הקירור, כגון:

מעבים מותאמים לאקלים הארץ, מפזרי קור הכוללים קערות ניקוז מנירוסטה לקירור ולהקפאה. ההפשרות נעשות בעזרת גז חם, גופי חימום. ניתן למצוא מערכות קירור בחדרי קירור, מקררים מסחריים ותעשיתיים, מערכות קירור לענף החקלאות, מערכות קירור מים.

קירור עמל רחובות בע"מ

מערכת קירור

מערכת קירור
קירור עמל רחובות בע"מ

מערכת קירור

מערכת קירור
קירור עמל רחובות בע"מ

מערכת קירור

קירור עמל רחובות בע"מ

מערכת קירור

מערכת קירור
קירור עמל רחובות בע"מ

מערכת קירור

מערכת קירור
קירור עמל רחובות בע"מ

מערכת קירור

מערכת קירור

מערכות קירור לענף החקלאות מיועדות לבתי עסק כגון:

מפעלי מזון, ענף החקלאות, מפעלי בשר ודגים, מסעדות ובתי קפה, חברות קייטרינג, אולמות אירועים, בתי מלון וכו'.

בזכות המקצועיות ובזכות זמינות של 24 שעות ביממה, יצאו לחברה מוניטין של איכות ושירות מעולה בתחום מערכות קירור וחדרי קירור.

החברה משרתת לקוחות רבים מתחומי תעשיות הבשר וההסעדה, חקלאות, אולמות אירועים, בתי מלון וחברות קייטרינג.

חדרי קירור לענף החקלאות

פעילים בענף החקלאות זקוקים לסוגים שונים של כל עבודה ומכונות. אך לא רק מכונות וכלים הנדרשים לעבודת הקטיף או לקציר החיטים משמשים את החקלאים. יש גם מתקנים שחשיבותם רבה לצרכי שימור ואחסון בתנאים נאותים. מתקנים חשובים שכאלה נקראים –חדרי קירור לענף החקלאות. חדרים שכאלה יכולים לשמש את החקלאי הבודד ואת העסק שעוסק ביצוא של פירות טריים או פרחים. חדרים לקירור יכולים לשמש חקלאים שעוסקים בייצור חלב או ביצים וכמובן כאלה שעוסקים בתחומי גידול המטעים למיניהם. בחדרי קירור ניתן לשמור תבואות ופירות וכן גם מוצרים מעובדים או ארוזים, כדוגמת פירות קלופים וחתוכים, ירקות מוכנים לסלט וכיוצא באלה.

Combined ShapeCreated with Sketch.

אחסון בקנה מידה נרחב

ישנם מערכות קירור לענף החקלאות שיכולים לשמש לא רק חקלאים בודדים אלא גם קואופרטיבים. יש חדרי קירור שבהם ניתן לאחסן פריטים בקנה מידה רחב מאוד, לרבות גרעינים, תפוחים לייצוא, ירקות מובחרים ועוד. אחסון בקנה מידה נרחב מאפשר הארכת חיי המדף ואספקה שוטפת ויעילה יותר של תצרוכת חקלאית למשקי הבית. בחדרי קירור נעשה שימוש לא רק בקרב חקלאים מגדלים אלא גם בקרב עסקי ייצור, ייצרני גבינות, יצרני מיצים טבעיים, מגדלי גפנים, יצרני יין. ללא חדרי קירור יעילים היו העוסקים בחקלאות מוגבלים ביכולת שלהם לספק את הצריכה המקומית באופן יעיל וגם הייצוא היה יורד באופן ניכר. יש לציין שלצד חדרי קירור קבועים, בענף החקלאות יש צורך במכולות קירור וכן במתקני קירור לצורך הובלה ימית לשווקי העולם.

Combined ShapeCreated with Sketch.

פתרונות לקירור ולהקפאה

פתרונות מסוג חדרי קירור לענף החקלאות לא נמכרים כמוצר מדף המתאים לכל. תכנונם וייצורם של חדרי הקירור נעשה לכל לקוח ולקוח על פי צרכיו הייחודיים. יש חדרים שיתאימו מאוד למפעל תעשייתי גדול ויש כאלה שיתאימו לשמירת גידולים בהיקף יחסית מצומצם. יש חדרי קירור שכוללים גם בקרת לחות משופרת. יש פתרונות לשמירה על תוצרת מצוננת ויש גם פתרונות של הקפאה עמוקה. רק לאחר בירור צרכים מוקפד ניתן להציע לכל חקלאי ולכל חברה בענף את פתרונות הקירור וההקפאה היעילים ביותר.